Spodaj napisani splošni pogoji veljajo za TOPMART d.o.o in Zasveti.si Trgovino.

Zasebnost

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine  www.zasveti.si, TOPMART d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja www.zasveti.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
kontaktno telefonsko številko,
geslo v šifrirani obliki,
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.zasveti.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko www.zasveti.si med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku  www.zasveti.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj www.zasveti.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.  www.zasveti.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih www.zasveti.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov  www.zasveti.si.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov, takoj po dostavi paketa, takoj po prevzemu paketa.

Na voljo so vam številni načini plačila

z nakazilom na račun podjetja TOPMART d.o.o, Obrežje 21, 1433 Radeče (po ponudbi/predračunu), katerega prejmete na vaš e-mail naslov
z poštno nakaznico
in povzetju
ter naročilo preko SMS-a

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja podjetje Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. V primeru, da ne morete paketa sprejeti, ga lahko dvignete pri nas (Obrežje 21, 1433 Radeče).
Stroški dostave so 3,25 € z ddv, poslano bo preko Pošta Slovenije.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih na Obrežje 21, 1433 Radeče, ko vam sporočimo, da so prispeli.

Dostava

Artikli, naročeni na  www.zasveti.si, gredo na pot predvidoma v roku 3 – 5 delovnih dni. Običajno so pri vas izdelki že prej.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, ko mi prejmemo naročeno blago.. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih na Obrežje 21, 1433 Radeče, ko vam sporočimo, da so prispeli.
O osebnem prevzemu boste obveščeni preko e-pošte ali SMS-a, če boste tako izrecno želeli.

Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.
Skrb za kupca

Spletna trgovina www.zasveti.si je nastala iz želje, da bi kupcem ponudili najboljšo možno storitev v karseda prijazni obliki. Poleg ugodnih cen smo želeli dati spletnemu nakupovanju tudi dodano vrednost.

Skrb za kupca je tako ena glavnih prioritet našega delovanja in jo uresničujemo na več načinov:

-skrbimo, da so nakupi www.zasveti.si varni , tako tehnično, kot s stališča varstva potrošnika,
-kupce izobražujemo o tehničnih lastnostih artiklov ter o pravicah, ki jih imajo kot potrošniki,
-skrbimo, da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni,
-morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti v korist kupca,
-kupcu vedno skušamo dati najbolj kakovostno informacijo že pred nakupom, zato so naši opisi izdelkov obširni, spodbujamo pisanje mnenj in ocen tistih, ki izdelek že uporabljajo, in smo vedno na voljo za dodatna vprašanja na telefonski številki 030 220 740 in na e-naslovu:  info@zasveti.si

Če menite, da lahko za svoje kupce poskrbimo še bolje, bomo veseli vsakega predloga!
Sledenje dobavljivosti

Dobavljivost

Pri izbiri artiklov vas poleg cene gotovo zanima tudi, ali so artikli na zalogi.

Ali so artikli na zalogi? Bodo naročeni artikli res dostavljeni v navedenem roku? Ali so pri artiklih navedeni zgolj info@zasveti.sirmativni roki dobave?

Prizadevamo si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede dobavljivosti artiklov. Prek elektronske povezave z dobavitelji in proizvajalci pa lahko rok dobave natančno določimo.

Naročilo po telefonu

Vedno smo vam pripravljeni pomagati, zato vam omogočamo tudi oddajo naročila po telefonu.

Preden pokličete

Kaj morate vedeti, preden naročite po telefonu …
Zapišite si, kateri artikli vas zanimajo.

Za pravilno izvedbo naročila morate operaterju povedati natančen naziv artikla. Z veseljem odgovorimo tudi na vsebinska vprašanja, če želite, pa vam bomo pomagali tudi pri končni izbiri artiklov.

Izberite način dostave in plačila

Plačate lahko na različne načine, blago pa lahko prevzamete osebno ali ob dostavi na dom.

Pripravite natančen naslov in kontaktne podatke

Če bo blago dostavljeno na dom, potrebujemo natančen naslov za dostavo.
Ali želite, da račun pošljemo na drug naslov kot naročene artikle?
Prosili vas bomo tudi za vašo telefonsko številko in naslov elektronske pošte.

Spremembe naročila

Preklic naročila ali spremembo naslova (za dostavo) lahko uredite v Centru za pomoč naročnikom . Za druge spremembe je treba naročilo preklicati in artikle naročiti znova ali poklicati našo ekipo za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 030 220 740.

Spremembe naročenih artiklov v naročilu

Zadevo lahko rešite na dva načina:

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila ni možna. Napačen način plačila -> storno in oddaja novega naročila.
Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave žal ne morete spreminjati.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke s SMS sporočilom ali po elektronski pošti), se lahko v našem Centru za pomoč uporabnikom dogovorite za drug datum dostave. Ko pri oddaji naročila izbirate način dostave, imate možnost, da izberete do 7 dni zamika datuma dostave.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko vračate artikle prodajalcu (TOPMART d.o.o., Obrežje 21, 1433 Radeče), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je TOPMART d.o.o., Obrežje 21, 1433 Radeče.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in artikle ustrezno pripravite za transport(embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če ga k nam pošljete preko Pošte Slovenije.
Pokličite nas na +386 30 220 740 in nam sporočite, da uveljavljate garancijo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 030 220 740 ali nam pišete na info@zasveti.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri ponudniku pošiljanja(PTT). To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se pri ponudniku pošiljanja(PTT) poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s ponudnikom pošiljanja(PTT) bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@zasveti.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z www.zasveti.si  računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen www.zasveti.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov TRR.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

V primeru odstopa od pogodbe si www.zasveti.si pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji od prihranka vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe,
vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 8 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja www.zasveti.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA IN REKLAMACIJE

Garancija za brezhibno delovanje stvari

V skladu z zakonom je proizvajalec blaga dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje stvari, v kolikor gre za blago za katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu.

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu ali na računi, ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaščenih servisov. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali pa na računu.

Objavljeni izdelki na spletnem mestu www.zasveti.si imajo garancijo, če je ta zapisana ob artiklu, ki se objavlja, sicer pa v zvezi s tem kontaktirate našo naročniško službo, kjer boste dobili konkretne info@zasveti.sirmacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.

a) Pravice iz garancije

Proizvajalec mora na podlagi garancije zagotoviti odpravo napake najkasneje v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napake, sicer mora izdelek nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec je dolžan zagotoviti brezplačno popravilo in vzdrževanje izdelka ves čas garancijskega roka, po preteku tega roka pa le proti plačilu.

b) Postopek uveljavljanja pravic iz garancije

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije ali pooblaščenega servisa zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov.

Kupec lahko zaradi hitrejše in učinkovitejše obravnave garancije pošlje izdelek neposredno na najbližji pooblaščeni servis, sicer pa lahko pisni zahtevek z natančnim opisom napake in blago pošlje tudi na sedež prodajalca, ki bo kupcu v roku 8 delovnih dni odgovoril na garancijski zahtevek.

Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

Reklamacija

V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ali se ti kako drugače razlikujejo od naročila, lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na naročniško služno podjetja. V primeru napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Reklamacijski obrazec se nahaja na tej povezavi, kupec pa mora poleg blaga z vso priloženo dodatno opremo priložiti še kopijo računa, garancijski in servisni list ter druge morebitne spremne dokumente.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva popravilo artikla, znižanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vračilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zniža za čas uporabe artikla, vendar največ za znesek, za kolikor se je artiklu zaradi uporabe znižala tržna vrednost).

a) Zavrnitev reklamacije

Podjetje TOPMART d.o.o si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

Če ima blago mehanske poškodbe na ohišju ali pa na komponentah;
Če blago ni bilo vrnjeno v orginalni embalaži;
Če kupec ne predloži kopije računa;
Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list;
Če je uničena nalepka o avtentičnosti certifikata za prednaložen operacijski sistem ali drugo priloženo programsko opremo;
Če so bili opravljeni kakršnikoli posegi odinštalcije priloženega operacijskega sistema;
Če je uničena nalepka na aparatu, ki je prilepljena na rob aparata;
Na polnilce pri tablicah in telefonih, garancija ni veljavna.

Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;
Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@zasveti.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za vse spore je pristojno sodišče v Celju.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Vaša ekipa Zasveti.si